Delovno mesto: Asistent vodje projektov za energetske rešitve (m/ž)

 In Kariera

Na podjetju Menerga razpisujemo novo delovno mesto asistenta vodje projektov, kjer vabimo v naše vrste novega ambicioznega sodelavca / sodelavko, ki ga navdušuje ustvarjanje zelenih stavb.

Več o zaposlitvenih možnostih na podjetju Menerga si lahko preberete tukaj. Prav tako vas vabimo, da se seznanite z našo misijo, vizijo in vrednotami.

Prijave na spodnje delovno mesto opremite skupaj s svojim življenjepisom in predstavitveno pismom in jih pošljite na natasa.spiganovic@menerga.si.

Za vprašanja v zvezi z delovnim mestom smo dosegljivi na (02) 450 31 04.

Opis del, nalog in odgovornosti:

  • Uporabljanje CRM orodij, podpora pri upravljanju s taski (vnos novih strank v CRM, pridobitev podatkov, ključnih oseb, odločevalcev, spremljanje na socialnih omrežjih),
  • aktivacija projekta, nastavitev fizične mape, urejanje pisne korespondence (po sestankih vnos podatkov v orodja za spremljanje aktivnosti in porabe delovnega časa na projektih, fizična mapa, elektronska mapa, izpisi in odloga potrebne korespondence),
  • sodelovanje v razdelavah konceptnih rešitev (na osnovi povpraševanj sodelovanje pri konceptu, pridobivanje podatkov, osnovni izračuni, kalkulacije za definiranje sistema in ocene investicije),
  • definiranje povpraševanj, analiza ponudb z Excel, Google Sheets (pri posameznih rešitvah pripraviti povpraševanje, razpošiljanje, pridobivanje ponudb, analiza, pogajanja),
  • ažuriranje ponudb, čistopisi ponudb (spremembe pogojev ponudb, spremembe v kalkulacijah, finaliziranje ponudb),
  • priprava pogodb, sodelovanje pri usklajevanju pogodb, čistopisi pogodb (spremembe pogojev pogodb, spremembe v kalkulacijah, komunikacija z naročnikom, finaliziranje pogodb),
  • organizacija izdelave projektne dokumentacije, definiranje rokov (pridobivanje potrebnih podatkov, komunikacija z naročnikom, terminski plan, korekcije rokov, definiranje rokov),
  • izdelava projektne dokumentacije – sodelovanje v posameznih fazah izdelave projektne dokumentacije (sodelovanje v projektnih razdelavah v različnih fazah projekta – projektiranje SI),
  • podpora pri izvedbi strojnih instalacij – projektantski nadzor, dobava opreme (pregled projektne dokumentacije, predlogi, detajli za izvajalce, naročilo opreme, spremljanje naročilnega postopka do dobave opreme),
  • pomoč pri organizaciji in vodenju tima, koordinacija delovnega tima, poslovnih partnerjev (pomoč pri definiranju tima, skrb za komunikacijo znotraj tima in do zunanjih sodelavcev, pomoč pri nadzoru nad opravljenimi aktivnostmi tima in posameznikov, koordinacija del znotraj projektnega tima, dogovori in obvladovanje komunikacije s poslovnimi partnerji, z zunanjimi sodelavci),
  • spremljanje in urejanje redne korespondence, pisne (dopis, maili) in ustne, tudi videokonference
  • organizacija sestankov, konferenc,
  • zapisniki sestankov konferenc v Word, Google Docs,
  • spremljanje stroškov na projektu, analiza z Excel, Google Sheets,
  • priprava prezentacij v PowerPoint, 
  • spremljanje novosti na področju tehnike in tehnologije,
  • spremljanje novosti na področju zakonodaje ter prenos informacij na sodelavce,
  • spremljanje javnih naročil in sodelovanje na pripravi razpisne dokumentacije,
  • filtriranje priložnosti za sodelovanje. 

Zahtevana izobrazba:

  • VII. stopnja ali višja tehnične smeri, 
  • Idealna smer: strojništvo (energetika in procesno strojništvo)
  • Opcija smer: elektro

Zahtevane delovne izkušnje in pričakovanja:

  • vsaj 3 leta na področju projektive,
  • vsaj 3 leta na področju vodenja projektov / sodelovanja s prodajo,
  • zaželen strokovni izpit za pooblaščenega projektanta, ni pa obvezen.

Pričakovanja:

  • predvsem natančnost in doslednost pri izvajanju nalog po navodilih nadrejenega,
  • organizacijske sposobnosti,
  • veselje do tehnike in tehničnih rešitev, 
  • pripravljenost do učenja in napredovanja,
  • sposobnost timskega dela,
  • iskrenost, prilagodljivost, odgovornost, 
  • dobre veščine poslovne komunikacije, 
  • samostojnost pri delu in razmišljanje izven ustaljenih okvirov,
  • zaželeno znanje tujih jezikov: angleško ali nemško (vsaj en od teh dveh), hrvaško.

Ponujamo delovno mesto:

  • zaposlitev za polni delovni čas,
  • delo v dinamičnem kolektivu, ki ustvarja zelene stavbe in skrbi za zeleno prihodnost, 
  • delo z ogromno priložnostmi za ustvarjalnost in ambiciozno izražanje lastnega potenciala,
  • možnost napredovanja v samostojnega skrbnika projektov in strank / samostojni vodja projektov,

Oblika zaposlitve ali sodelovanja:

Ob obojestranskem zadovoljstvu je želja za nedoločen čas; s 6 mesecev poskusne dobe.

Honorar

Po dogovoru; zavisi od izkušenj in sposobnosti kandidata.

Prijava na delovno mesto

Svoj življenjepis in predstavitveno pismo pošljite na natasa.spiganovic@menerga.si. Za vprašanja v zvezi z delovnim mestom pokličite na (02) 450 31 04.

Recommended Posts
Stopite v stik z nami še danes!

Kontakt

Start typing and press Enter to search