Želite zaposlitev v podjetju kjer smo uspešne temelje zasadili že skoraj pred 30 leti?

Želite zaposlitev v kateri so delavci naše največje bogastvo in v kateri bomo vašo pripadnost cenili in je ne bomo smatrali za samoumevno?

Se poistovetite z našimi vrednotami, ki so naša podlaga za kreativno ustvarjanje?

Potem ne odlašajte s prijavo in ponudite sebi priložnost, da si ustvarite uspešno poklicno kariero in postanete del našega kolektiva.

Želimo ustvariti zmagovalno ekipo sodelavcev. Takšno, ki lahko s skupnimi močmi dosega nadpovprečne rezultate.

Zaposlitev - delovno mesto

Prijava

V kolikor ste se prepoznali v katerem izmed spodaj razpisanih zaposlitvenih oglasov, nam vašo prijavo z življenjepisom pošljite na elektronski naslov natasa.varzic@systemair.si s pripisom na katero delovno mesto se prijavljate.

Za več informacij pokličite kadrovsko službo, kjer bomo z veseljem odgovorili na vsa vaša vprašanja.

 

Vaše prijave bomo obravnavali diskretno in zaupno! 

Hitri kontakt

PLC Programer 

Kakšen je obseg dela »PLC programer«:

  • Sodelovanje pri izdelovanju krmilnih delov elektro načrtov za dano energetsko ali krmilno
    shemo postrojenj in zgradb;
  • Sodelovanje pri izdelavi algoritma za dano energetsko ali krmilno shemo postrojenj ob
    pomoči Avtomatika I;
  • Sodelovanje pri izdelavi centralno nadzornega sistema;
  • Programiranje vseh vrst vmesnikov za prenos podatkov v sistemih;
  • Daljinsko spremljanje delovanja klimatskih in prezračevalnih sistemov ter sistemov
    energetike;
  • Sodelovanje pri izvajanju zagonov celotnega nabora naprav in DDC regulacije MENERGA;
  • Sodelovanje pri snovanju inovativnih energetskih rešitvah;

Kakšne kompetence pričakujemo na delovnem mestu “PLC programer”

  • Poznavanje programskih orodij, kot so: A-Cad, EPLAN, Copa-Data-Zenon program,
    CODESYS;
  • Digitalna pismenost, poznavanje osnovnih orodij (MS Office, Google Drive + Google
    Docs);
  • Končana najmanj VI. Stopnjo mehatronike ali elektronike;
  • Aktivno znanje nemškega in hrvaškega, pasivno znanje angleškega jezika;
  • Najmanj 3 leta delovnih izkušenj;
  • Izpit B kategorije;

Kaj vam lahko ponudimo na delovnem mestu “PLC programer”

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna izobraževanja z namenom, da boste postali eden izmed ključnih kadrov v
    podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki v Sloveniji na področju energetike;
  • Prijetno delovno okolje v nadstandardnih poslovnih prostorih v prijetnem delovnem
    kolektivu;
  • Razna motivacijska druženja z namenom ustvarjanja pozitivne klime znotraj podjetja;
  • Spoštovanje delavca in delavčevega zasebnega ter družinskega življenja.

Skladiščnik 

Kakšen je obseg dela »Skladiščnik«:

  • Naročanje nadomestnih delov skladno z vzdrževanjem minimalnih zalog;
  • Naročanje in optimiranje materiala in orodja po navodilih vodje servisa;
  • Prevzem, komisioniranje, izdaja blaga in materiala z izdajo prejemnic in izdajnic;
  • Izvajanje funkcij materialnega poslovanja za nadomestne dele; prejem, vnos,
    komisioniranje;
  • Razknjiževanje porabljenega materiala, vnašanje in kontrola podatkov ter primerno
    označevanje materiala skladno z internimi šiframi;
  • Natovarjanje in raztovarjanje izdelkov;
  • Manipulacija z viličarjem;
  • Izdaja materiala, polnjenje podskladišč in vodenje stanja zalog podskladišč (servisnih
    vozil);
  • Priprava blaga za serviserje pred odhodom na teren, po navodilih organizatorja
    servisa;
  • Skrb za urejenost skladišča in poslovne stavbe, manjša hišniška opravila;
  • Sodelovanje pri pripravi in izvedbi inventur;
  • Občasna pomoč v servisu in izvajanje manjših servisnih posegov;
  • Ostala dela po naročilu nadrejenega in direktorja.

Kakšne kompetence pričakujemo na delovnem mestu “Skladiščnik”

  • Hitro adaptiranje v digitalni način poslovanja;
  • Obvladovanje dela s programskim paketom za urejanje besedil (MS Word) in preglednic
    (Excel), aplikacija Air table;
  • B1 raven znanja nemškega in hrvaškega jezika;
  • Izpit B kategorije;
  • Zaželen izpit za viličarja;
  • 4. ali 5. raven elektro ali druge tehnične smeri;
  • Najmanj 2 leti delovnih izkušenj;

Kaj vam lahko ponudimo na delovnem mestu “Skladiščnik”

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna izobraževanja z namenom da boste postali eden izmed ključnih kadrov v
    podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki v Sloveniji na področju energetike;
  • Prijetno delovno okolje v nadstandardnih poslovnih prostorih v prijetnem delovnem
    kolektivu;
  • Razna motivacijska druženja z namenom ustvarjanja pozitivne klime znotraj podjetja;
  • Spoštovanje delavca in delavčevega zasebnega ter družinskega življenja.
Serviser pomocnik

Asistent vodje projektov za energetske rešitve 

Kakšen je obseg dela »Asistent vodje projektov za energetske rešitve«:

  • uporabljanje CRM orodij, podpora pri upravljanju s taski,
  • sodelovanje v razdelavah konceptnih energetskih rešitev
  • definiranje povpraševanj, analiza ponudb z Excel, Google Sheets, ažuriranje ponudb
  • priprava pogodb, sodelovanje pri usklajevanju pogodb, čistopisi pogodb
  • organizacija izdelave projektne dokumentacije, izdelava projektne dokumentacije –
    sodelovanje v posameznih fazah izdelave projektne dokumentacije
  • podpora pri izvedbi strojnih instalacij – projektantski nadzor, dobava opreme
  • pomoč pri organizaciji in vodenju tima, koordinacija delovnega tima, poslovnih
    partnerjev,
  • spremljanje in urejanje redne korespondence, pisne in ustne, tudi videokonference
  • organizacija sestankov, konferenc,
  • spremljanje stroškov na projektu, analiza z Excel, Google Sheets,
  • priprava prezentacij v PowerPoint,
  • spremljanje novosti na področju tehnike in tehnologije
  • spremljanje novosti na področju zakonodaje ter prenos informacij na sodelavce,
  • spremljanje javnih naročil in sodelovanje na pripravi razpisne dokumentacije
  • sestava strokovnih člankov za potrebe objav na socialnih omrežjih, internetni strani
  • aktivno spremljanje Menerga Instagram profila in Menerga Linked-In profila; iskanje
    priložnosti za sodelovanje

Kakšne kompetence pričakujemo na delovnem mestu “Asistent vodje projektov za energetske rešitve”

Zahtevana izobrazba: 

  • VI. stopnja ali višja tehnične smeri,
  • Idealna smer: strojništvo (energetika in procesno strojništvo)
  • Opcija smer: strojništvo ostale smeri, elektro

Zahtevane delovne izkušnje in pričakovanja:  

  • vsaj 3 leta na področju projektive
  • vsaj 3 leta na področju vodenja projektov / sodelovanja s prodajo
  • zaželen strokovni izpit za pooblaščenega projektanta, ni pa obvezen

Pričakovanja: 

  • predvsem natančnost in doslednost pri izvajanju nalog po navodilih nadrejenega,
  • organizacijske sposobnosti,
  • veselje do tehnike in tehničnih rešitev,
  • pripravljenost do učenja in napredovanja,
  • sposobnost timskega dela,
  • iskrenost, prilagodljivost, odgovornost,
  • dobre veščine poslovne komunikacije,
  • samostojnost pri delu in razmišljanje izven ustaljenih okvirov,
  • zaželeno znanje tujih jezikov: angleško ali nemško (vsaj en od teh dveh), hrvaško.

Kaj vam lahko ponudimo na delovnem mestu “Asistent vodje projektov za energetske rešitve”

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • zaposlitev za polni delovni čas,
  • delo in usposabljanje na realnih projektih, s takojšnjo povezavo teorije in prakse
  • delo v dinamičnem kolektivu, ki ustvarja zelene stavbe in skrbi za zeleno prihodnost,
  • delo z ogromno priložnostmi za ustvarjalnost in ambiciozno izražanje lastnega
    potenciala,
  • možnost napredovanja v samostojnega skrbnika projektov in strank / samostojni
    vodja projektov,
  • odkrit in spoštljiv odnos vodje, mentorja in kolektiva s spoštovanjem vrednot podjetja
  • možnost strokovnega izobraževanja na podjetju in pri zunanjih partnerjih, institucijah
  • sodelovanje na team building srečanjih podjetja
  • sodelovanje na rednih letnih dogodkih v organizaciji podjetja kakor tudi zunanjih
    partnerjev
  • stimulativen osebni dohodek

Serviser hladilne tehnike 

Kakšen je obseg dela »Serviser hladilne tehnike«:

  • Servisiranje opreme, izvajanje rednih letnih servisov in servisnih pregledov;
  • Izvedba popravil, remontov in rekonstrukcij opreme ter sestava poročil o stanju opreme;
  • Samostojno popravilo in novogradnja hladilnih sistemov;
  • Odkrivanje defektaže in pregled opreme na objektih ter ocena potrebnega materiala in časa za odpravo le te;
  • Popolno obvladovanje dela hladilnih sistemov:
    • obvladovanje delovanja procesa hladilnega sistema,
    • obvladovanje delovanja procesa reverzibilnega hladilnega sistema,
    • obvladovanje sistemov za izločanje olja in dopolnjevanje olja,
    • obvladovanje elementov hladilnega sistema in njihove funkcije,
    • zaželen izpit iz hladilne tehnike,
    • obvladovanje polnjenje in zajem hladilnega sredstva,
    • polnjenje olja v hladilni sistem ter zamenjava olja na obstoječih hladilnih sistemih.
  • Funkcijsko zaganjanje hladilnih sistemov:
  • zaganjanje novo montiranih naprav,
  • pregled delovanja vseh funkcije sistema,
  • sestava poročil o delovanju sistema.
  • Redno in pravilno izpolnjevanje in odlaganje servisne dokumentacije in servisnih poročil;
  • Obvladovanje varjenja hladilnih sistemov:
    • plamensko varjenje bakrenih cevi,
    • plamensko varjenje različnih elementov hladilnega sistema,
    • pozna omejitve temperatur pri varjenju, ščitenje elementov od poškodb.
    • občutek za estetiko pri varjenju.
    • občutek za potreben čas izvedbe dela.

Kakšne kompetence pričakujemo na delovnem mestu “Serviser Hladilne tehnike”

  • Ustrezna izobrazba vsaj IV.  stopnje na primerljivem področju (strojna, elektro ali druga tehnična smer);
  • Najmanj 3 leta izkušenj pri opravljanju enakih ali podobnih delovnih nalog;
  • zaželjeno znanje nemškega ali angleškega jezika; znanje hrvaškega jezika je prednost;
  • Poznavanje principov delovanja klimatskih in prezračevalnih naprav ter delovanje mehanskega hladilnega sistema;
  • Odgovornost in natančnost;
  • Iznajdljivost in prilagodljivost;
  • Prava mera ambicioznosti in želja po napredovanju;
  • Želja po učenju, samostojnost in samoiniciativnost;
  • Usmerjenost k ljudem in k teamskemu delu;
  • Razvit občutek za določanje prioritet in občutek za odgovorno delo;
  • Vozniški izpit B kategorije,
  • Zaželjen izpit iz hladilne tehnike.

Kaj vam lahko ponudimo na delovnem mestu “serviser hladilne tehnike”

  • Zaposlitev za nedoločen čas (s poskusno dobo) – želja po dolgoročnem sodelovanju;
  • Dosledno mentoriranje in sistematično pridobivanje izkušenj za opolnomočeno opravljanje dela;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja na delovno mesto vodja tehničnega servisa (za določeno državo/regijo);
  • Številna interna izobraževanja z namenom da boste postali eden izmed ključnih kadrov v podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki v Sloveniji na področju energetike;
  • Prijetno delovno okolje v nadstandardnih poslovnih prostorih v tehnično močnem delovnem kolektivu;
  • Razna motivacijska druženja z namenom ustvarjanja pozitivne klime znotraj podjetja;
  • Spoštovanje delavca in delavčevega zasebnega ter družinskega življenja,
  • Takojšen pričetek dela.

Asistent tehničnega servisa

Kaj obsega delo »Asistenta tehničnega servisa«:

  • Dnevna koordinacija tekočih servisnih posegov, vzdrževalnih posegov ter vzdrževalnih del glede na plan in tekoče potrebe po vzdrževalnih delih na strojih in napravah družbe s pripravo ponudb, delovnih nalogov in poročil o projektih – opravljenih servisnih delih, vzdrževalnih delih ter analizo okvar, popravil in obrabe delov;
  • Pomoč in sodelovanje pri planiranju vzdrževalnih in investicijskih del na strojih, napravah, inštalacijah in objektih družbe z ocenjevanjem upravičenosti in stroškov del;
  • Pomoč pri kontaktiranju strank (telefon in mail) za pridobivanje posla,
  • Pomoč pri spremljanju in organiziranju del ter aktivnosti ekipe na terenu,
  • Nadzor nad pravočasnostjo opravljenih del in kvaliteto opravljenih del;
  • Spremljanje stanja zalog rezervnih delov in skrb za pravočasno tekoče naročanje rezervnih delov in drugega materiala za potrebe vzdrževanja;
  • Sistematično zasledovanje pogodb z naročniki,
  • Pomoč pri spremljanju in nadzoru obratovanja energetskih objektov – klimatskih in prezračevalnih naprav in naprav za izrabo OVE,
  • Izdelovanje povpraševanj, pridobivanje in obdelovanje ponudb za področje tekočega tehničnega in investicijskega vzdrževanja strojev, naprav, objektov in druge opreme s pripravo predlogov za izbor izvajalcev vzdrževalnih in investicijskih del;
  • Pomoč pri organizaciji tehničnih izobraževanj;
  • Pomoč pri pripravi letnih programov preventivnega vzdrževanja;
  • Priprava poročil tehničnega servisa in vodenje arhiva tehnične dokumentacije delovnih sredstev in druge dokumentacije;
  • Sodelovanje pri načrtovanju in izvedbi investicij.

Vaše kompetence / naša pričakovanja:

  • Ustrezna izobrazba vsaj VI/1. stopnje na primerljivem področju (strojna, elektro ali druga tehnična smer);
  • Najmanj 5 let izkušenj pri opravljanju enakih ali podobnih delovnih nalog;
  • Poglobljeno računalniško znanje na področju urejanja besedil, dela s preglednicami, dela z bazami podatkov, računalniškega oblikovanja in dela z Google Workspace (G Suite),
  • Znanje nemškega jezika; znanje hrvaškega jezika;
  • Poznavanje principov delovanja klimatskih in prezračevalnih naprav ter delovanje mehanskega hladilnega sistema.
  • Sposobnost razumevanja in branja dokumentacije in načrtov;
  • Visoka stopnja lastne organiziranosti in sposobnosti organizirati druge,
  • Vodstvene sposobnosti
  • Samostojnost in samoiniciativnost;
  • Odgovornost in natančnost;
  • Zanesljivost, nekonfliktnost, komunikativnost in pozitivna naravnanost;
  • Vozniški izpit B kategorije,
  • Opravljen izpit Vodja energetskih naprav (ni pogoj, se lahko opravi naknadno).

Nudimo vam:

  • Zaposlitev za nedoločen čas – želja po dolgoročnem sodelovanju;
  • Takojšen pričetek dela.
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna izobraževanja z namenom da boste postali eden izmed ključnih kadrov v podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki v Sloveniji na področju energetike;
  • Prijetno delovno okolje v nadstandardnih poslovnih prostorih v prijetnem delovnem kolektivu;
  • Razna motivacijska druženja z namenom ustvarjanja pozitivne klime znotraj podjetja;
  • Spoštovanje delavca in delavčevega zasebnega ter družinskega življenja.
Serviser pomocnik

Prodajni inženir za sisteme prezračevanja, ogrevanja, hlajenja in toplotnih črpalk

Kaj obsega delo »Prodajnega inženirja za sisteme prezračevanja, ogrevanja, hlajenja in toplotnih črpalk«:

  • Priprava celovitih HVAC tehničnih rešitev za zahtevne objekte;
  • Trženje produktov, naprav in sistemov podjetja Menerga d.o.o. (klimatske in prezračevalne
    naprave, toplotne črpalke, hladilni agregati, posebne rešitve za energetsko varčevanje, itd..);
  • Izdelava predračunov načrtov, ogrevanja, prezračevanja in klimatizacije ter samostojno
    izvajanje kalkulacij;
  • Učinkovita komunikacija z obstoječimi naročniki, projektanti in arhitekti;
  • Iskanje novih potencialnih strank, navezovanje stikov z novimi projektnimi organizacijami za
    strojne instalacije,
  • Pomoč pri posredovanju in urejanju podatkov za projektiranje;
  • Vodenje aktivnosti za naročanje energetskih naprav Menerga;
  • Spremljanje portala javnih naročil in pomoč pri pripravi razpisne dokumentacije;
  • Priprava tržnih analiz in spremljanje aktualnega dogajanja na področju gradnje objektov
    doma in v tujini.
  • Priprava strokovnih tem in PP prezentacij ter izvedba strokovnih webinarjev

Vaše kompetence / naša pričakovanja:

Iščemo osebo ki?

  • Ima izkušnje na področju samostojnega pridobivanja poslov in iskanja potencialnih strank (podjetij in javnih ustanov);
  • Ima izključno tehnično izobrazbo in hkrati ekonomski pristop ter smisel za delo s strankami;
  • Je pri svojem delu samostojna, odgovorna in prilagodljiva;
  • Se je pripravljena učiti in spoznati naš celoten tehnično – prodajen program in ima motivacijo za hitro osvojitev manjkajočih znanj;
  • Ima veselje do dela v timu in je pozitivno naravnana in ima smisel za humor.

Kakšne kompetence potrebujete?

  • Delovne izkušnje: najmanj 3 leta v prodajno – tehničnem sektorju, lahko tudi v projektivi;
  • Dobro znanje angleškega in nemškega jezika ter hrvaškega jezika;
  • Zelo dobro razvite komunikacijske in pogajalske sposobnosti, vztrajnost, potrpežljivost, sposobnost prilagajanja, željo po nenehnem učenju in izobraževanju;
  • Obvladovanje dela s programskim paketom za urejanje besedil (MS Office);
  • Osnovno poznavanje programskega orodja za grafično izdelavo načrtov (AutoCAD);

Nudimo vam:

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna izobraževanja z namenom da boste postali eden izmed ključnih kadrov v podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki v Sloveniji na področju energetike;
  • Prijetno delovno okolje v nadstandardnih poslovnih prostorih v prijetnem delovnem kolektivu;
  • Razna motivacijska druženja z namenom ustvarjanja pozitivne klime znotraj podjetja;
  • Spoštovanje delavca in delavčevega zasebnega ter družinskega življenja.

Serviser klimatskih naprav (m/ž)

Kaj obsega delo “Serviserja klimatskih naprav”?

  • Servisiranje energetskih in klimatskih naprav;
  • Funkcijsko zaganjanje dela hladilnih sistemov s hladilnimi sredstvi;
  • Izvedba servisnih del v delavnici, na delovišču pri montaži, popravilu in vzdrževanju energetskih in klimatskih naprav;
  • Delo na terenu;
  • Čiščenje energetskih in klimatskih naprav;
  • Redno in pravilno izpolnjevanje ter odlaganje servisne dokumentacije;

Kakšne kompetence potrebujete?

Iščemo osebo ki?

  • ima rada razgibano delo in delo na terenu
  • je odgovorna, iznajdljiva in prilagodljiva
  • ima pravo mero ambicioznosti in želi v svoji karieri napredovati
  • se je pripravljena učiti in ima motivacijo za hitro osvojitev manjkajočih znanj
  • ima že primerljive delovne izkušnje, kar primerno finančno ovrednotimo
  • ima pridobljeno izobrazbo najmanj 4. ravni elektro ali druge tehnične smeri

Kakšne kompetence potrebujete?

  • dobro znanje nemškega in hrvaškega jezika
  • usmerjenost k ljudem in k teamskemu delu
  • razvit občutek za določanje prioritet in razvit občutek za odgovorno delo
  • željo po nenehnem izobraževanju in nadgrajevanju znanja
  • dobro razvite komunikacijske sposobnost

Strokovna izobrazba

  • IV. stopnja – srednje poklicno izobraževanje (3 letno),
  • V. stopnja – zaključeno gimnazijsko, srednje poklicno – tehniško izobraževanje
  • Jeziki: Nemški (osnovno), Hrvaški (osnovno)

Kaj lahko pričakujete od nas?

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna in eksterna izobraževanja z namenom, da boste postali eden izmed ključnih kadrov v podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki na področju energetike.

Serviser začetnik (m/ž)

Kaj obsega delo “Serviserja začetnika”?

  • Servisiranje energetskih in klimatskih naprav;
  • Pomoč pri izvedbi servisnih pregledov
  • Pomoč pri servisnih delih v delavnici, na delovišču pri montaži, popravilu in vzdrževanju energetskih in klimatskih naprav
  • Delo na terenu, intervencije ter občasna dežurstva na pogodbenih objektih
  • Čiščenje energetskih in klimatskih naprav
  • Redno, pravilno izpolnjevanje in odlaganje servisne dokumentacije.

Kakšne kompetence potrebujete?

Iščemo osebo ki?

  • Ima rada razgibano delo in delo na terenu;
  • Je odgovorna, iznajdljiva in prilagodljiva;
  • Ima pravo mero ambicioznosti in želi v svoji karieri napredovati;
  • Se je pripravljena učiti in ima motivacijo za konstantna izobraževanja;
  • Ima pridobljeno izobrazbo najmanj 4. ravni elektro ali druge tehnične smeri
  • Ne potrebuje delovnih izkušenj.

Kakšne kompetence potrebujete?

  • Osnovno znanje nemškega in dobro znanje hrvaškega jezika;
  • Usmerjenost k ljudem in k teamskemu delu;
  • Razvit občutek za določanje prioritet in razvit občutek za odgovorno delo;
  • Željo po izobraževanju in nadgrajevanju znanja;
  • Dobro razvite komunikacijske sposobnosti.

Kaj lahko pričakujete od nas?

  • Redno zaposlitev za nedoločen čas s 6 mesečno poskusno dobo;
  • Redno in stimulativno plačilo ter možnost napredovanja;
  • Številna interna in eksterna izobraževanja z namenom, da boste postali eden izmed ključnih kadrov v podjetju;
  • Delo z izkušenimi in najboljšimi strokovnjaki na področju energetike.
Stopite v stik z nami še danes!

Kontakt
Emergency Call

In case of urgent, feel free to ask questions.

Start typing and press Enter to search