KONTAKT
DEŽURSTVO 24/7
dežurna številka za nujne primere
tudi ob vikendih in praznikih:
Naše naprave obratujejo
Tehnični servis
Z rednim servisiranjem, ki ga opravijo strokovno usposobljeni tehnični serviserji podjetja Menerga, vam lahko zagotovimo, da bo vaš sistem ves čas obratoval optimalno. Številni dolgoletni naročniki se strinjajo, da je prav profesionalno vzdrževanje naprav in sistemov pripomoglo k njihovemu brezhibnemu delovanju. S tem se je podaljšala njihova življenjska doba na bistveno več kot 20 let – obdobje, v katerem so primerljive stavbe morale v celoti nadomestiti sisteme klimatizacije, prezračevanja, ogrevanja in hlajenja.
Nihče ne pozna naprav Menerga tako, kot jih pozna tehnični servis podjetja Menerga. Toda naš servis ni zgolj servis. Je veliko več. Nase gledamo kot na vseživljenjskega partnerja vaše naprave. Zaupajte našemu inženirskemu znanju in videli boste, da se splača delati s kompetentnimi strokovnjaki!
Regija Adriatic
Znotraj regije Adriatic je aktivnih 15 mobilnih serviserjev, ki so stacionirani med Mariborom (Slovenija) in Beogradom (Srbija) in aktivno pokrivajo območje Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Črne Gore, Kosova in Makedonije. Na tak način je Vaš strokovni servis oddaljen vedno le en telefonski klic vstran.
Življenjski cikel naprave
-
Priprava na zagon in zagon naprave
Pred pričetkom zagona poskrbimo za ustrezno pripravo gradbišča, da lahko pričnemo s spuščanjem naprave v zagon. Za tem napravo interno priključimo in jo zaženemo ter izvedemo meritve.
-
Prevzem in uvajanje uporabnika
Po zagonu poskrbimo, da uporabnika oz. vzdrževalca seznanimo s sistemom - uvedemo ga v pravilno upravljanje in rokovanje z napravo, nato napravo predamo in zaključimo prevzem.
-
Skrbno in redno vzdrževanje
Nudimo profesionalno vzdrževanje naprave, da zagotovimo optimalno delovanje naprave skozi celotno življenjsko dobo sistema.
-
Odprava motenj ali popravila
V primeru, da je potrebno izvedemo servisne posege in popravila naprav ter poskrbimo za odpravo morebitnih motenj. V kolikor je tehnično mogoče, skušamo odpraviti motnje že na daljavo.
-
Nadgradnja ali sanacija
Tehnologijo neprestano izboljšujemo. Zaradi tega se po desetletjih obratovanja včasih pokažejo možnosti za njeno nadgradnjo. Po potrebi sistem nadgradimo in poskrbimo za ustrezno sanacijo.
Predelava, nadgradnja in posodobitev starih klimatskih naprav
Vzdrževalna pogodba
Poleg nujnih servisnih posegov in rednih servisnih posegov, svetujemo strankam, da za svoje naprave in sisteme poskrbijo z letno vzdrževalno pogodbo. S tem lahko stranke skrb po vzdrževanju popolnoma prepustijo profesionalnemu tehničnemu servisu iz podjetja Menerga. Vaša prednost: stroški, ki jih je mogoče natančno predvideti v naprej in pravilno delovanje sistema z maksimalnim prihrankom energije, kakor tudi dodaten popust.
Za vas smo oblikovali štiri pakete vzdrževalnih pogodb, ki so največkrat izbrani med našimi naročniki.
Štirje paketi vzdrževalnih pogodb
kontrola
3% popusta
vzdrževanje
5% popusta
vzdrževanje
10% popusta
+
15% popusta
Menerga prednosti
Vgrajujemo izključno originalne rezervne dele. Vaša prednost tukaj je zajamčena kakovost in hitra dobava. Originalni rezervni deli so neprestano na voljo. Po potrebi pa je možno tudi z nadgradnjo modernizirati posamezne sklope naprave. To zagotavlja – ob primernem vzdrževanju – življenjsko dobo naprave, ki traja več desetletij.
Spremljajte in nadzorujte naprave vašega sistema s pomočjo Menerga WebServer-ja. Gre za t.i. web nadzorni sistem, ki ga je mogoče namestiti na vsak računalnik, tablico ali na WebCapsule sobni panel z multi-touch zaslonom na dotik. Slednjega lahko vgradimo kamorkoli: elektro omarica, nadzorna soba, recepcija, luksuzni apartmaji, hotelska soba, itd. Več o WebServerju najdete tukaj.
Vzdrževalcem zgradb nudimo osnovno in poglobljeno izobraževanje o upravljanju z napravami in sistemi Menerga, kakor tudi njihovem vzdrževanju, servisiranju ter odpravi motenj. Poskrbeli bomo, da bodo naši serviserji prenesli ustrezna znanja in spretnosti.
Menerga servis – dodaten plus
Serviserji podjetja Menerga so širše specializirani in imajo tudi znanja iz tehničnih področij, ki so posredno povezana s klimatizacijo in elektrotehniko. Večkrat se zgodi, da napake izvirajo tudi iz drugih naprav v sistemu. Takrat je za rešitev potrebno znanje specifičnih področij, ki preraščajo okvire osnovnega tehničnega znanja.
Vsem strankam, ki imajo v svoji zgradbi implementiran sistem z povezavo na internet oz. digitalno regulacijo ali centralni nadzorni sistem, nudimo tudi oddaljeno podporo. Na tak način lahko nastale motnje diagnosticiramo preko spletne povezave in ugotovimo, ali lahko pomagamo vzdrževalcu odpraviti motnjo kar preko telefona, ali je potreben servisni poseg, da ponovno vzpostavimo ravnovesje v sistemu.
Po potrebi lahko ponudimo tudi servisiranje naprav drugih proizvajalcev – znotraj branže klimatizacije, prezračevanja, ogrevanja, hlajenja in širše.
KONTAKT
DEŽURSTVO 24/7
dežurna številka za nujne primere
tudi ob vikendih in praznikih: